Dněpr 11 Dněpr 16
Technické údaje
max. rychlost, min km/h 100 95
spotřeba paliva, max l/100 km 7,5 8
spotřeba oleje, max l/100 km 0,15
brzdná dráha z rychl. 80 km/h max. 49,2 m
Rozměry motocyklu:
délka, mm 2500 2430
výška, mm 1100 1080
šířka, mm 1700 1700
rozvor, mm 1530 1510
světlá výška, mm 120 125
Hmotnost a zatížení:
pohotovostní hmotnost, kg 375 385
celková hmotnost, kg 635 660
užitečný náklad, kg 260 275
počet míst 3 3
Motor
druh čtyřdobý, zážehový, s rozvodem OHV, vzduchem chlazený, centrální vačkový hřídel poháněný ozubenými koly, tlakové oběžné mazání s olejem v kliková skříni
počet válců 2 (protilehlé)
objem válců 649 cm3
vrtání 78 mm
zdvih pístu 68 mm
palivo benzín s oktanovým číslem 80 až 98 (doporučený: okt. číslo 96)
max. otáčky 5200 ot/min
max. výkon motoru 32 kW při 5200 ot/min
max. točivý moment 48 Nm při 4200 ot/min
Karburátor
značka, typ K - 65 T, horizontální, šoupátkový
Vzduchový filtr
značka, typ KMZ, suchý
Spojka
značka, typ KMZ, suchá, dvoudisková
Převodovka
značka, typ KMZ, mechanická
ovládání vpřed nožní pákou, vzad ruční pákou
počet přev. stupňů 4 vpřed + 1 vzad
I.převod 4,11
II.převod 2,28
III.převod 1,7
IV.převod 1,3
zpátečka 3,67
hlavní převod 4,62
Rám
druh trubkový, svařovaný
Sedadlo
druh dvě samostatná nebo jedno dvoumístné
Odpružení
přední teleskopická vidlice nebo kyvná vidlice s ocelovými vinutými pružinami a hydraulickými tlumiči
zadní kyvná vidlice s ocelovými vinutými pružinami a hydraulickými tlumiči
Ráfky
typ ocelový, prohloubený
rozměr 2,15 x 19
Pneumatiky
rozměr 3,75 x 19 (event. 4,00 x 19)
Brzdy
typ mechanické, čelisťové
přední dvouklíčová, ovládaná ruční pákou
zadní jednoklíčová, ovládaná nožní pákou
Postranní vozík
typ jednosedadlový, přimontovaný na gumových tlumičích, trubkový svařovaný rám, odpružený ocelovými vinutými pružinami a hydraulickými tlumiči
Elektrická výbava
akumulátor olověný, 12 V
alternátor 3-fázový synchronní, 12 V, 150 W
zapalovací svíčky L14YC, L12YC (event. N14YC, N12YC)
Provozní kapaliny a maziva
objem palivové nádrže 19,0 l
blok motoru 2,2 l, motorový olej SAE 20W-50 (dop. API SG)
převodovka 1,5 l, převodový olej SAE 80W-90
hlavní převod 0,10 l, hypoidní olej SAE 85W/140 GL-5
diferenciál 0,10 l, hypoidní olej SAE 85W/140 GL-5
převod kola postr. vozíku 0,20 l, hypoidní olej SAE 85W/140 GL-5
teleskopická vidlice 0,13 l, tlumičový olej
tlumič pérování 0,10 l, tlumičový olej
Základní údaje pro kontrolu a seřízení motocyklu
Úhel předstihu zapalování do HMB 340 - 380
Vůle ventilů (při 200 C) 0,07 mm
Vůle mezi kontakty přerušovače 0,40 - 0,60 mm
Vůle mezi elektrodami zapal. svíčky 0,50 - 0,65 mm
Vůle mezi jiskřištěm a svorkou zapal. cívky 9,0 mm
Volný chod předního ramene řadící páky 10,0 - 15,0 mm
Volný chod páky zadní brzdy max. 45,0 mm
Tlak v pneumatikách
- přední kolo a kolo postr. vozíku 0,15 - 0,16 MPa
- zadní kolo 0,25 - 0,26 MPa
Geometrie kol
- odklon zadního kola motocyklu a kola postr. vozíku
Dněpr 11: 10 - 20 (ve směru od postr. vozíku)
Dněpr 16: 00 ± 30'
- sbíhavost stop kol motocyklu a kola postr. vozíku na délce rozvoru
Dněpr 11: 6 - 10 mm
Dněpr 16: 0 ± 5 mm